20 Ağustos 2012 Pazartesi

Bay , Bayan François Patrick Açık Parfüm


Hoşgeldiniz , Sn. Müşterimiz..


Resimlerde görüldüğü gibi bay ve bayan olarak 
2 çeşit vardır.Aklınızda koku yoksa , 
veya var ama numarasını bilmiyorsanız.. 
Ürün koku isimlerini numaralarını 
canlı destekden isteyebilirsiniz.

François Patrick Parfüm Fiyatlarımız ;

Ürün Fiyatı : 25.5o TL  22.oo TL ( internet satışı için özel fiyat )

Olmakta ve 75 tl aşağısı siparişleri kargo bedeli alıcı tarafından ödenmektedir.
75 tl üzeri siparişlerinizin de kargo ücreti bizim tarafımızdan ödenmektedir.
Ürünleri verdiğiniz adrese Ptt kapıda ödeme seçeneği ile göndermekteyiz.
Lütfen gelen ürünleri imza atmadan ve parayı ödemeden önce kuryenin yanında kontrol edin.
Sorunlu olan ürünleri teslim almadan geri gönderin.


Ürünümüzün size geliş süresini hesaplamak için lütfen aşağıdaki link'i takip edip.
Kurye seçeneğini seçip , çıkış yeri olarak istanbul anadolu yakasını işaretleyin.

Sipariş ve yardım talepleri , iyi düşünceleriniz , istekleriniz vs. iletebileceğiniz facebook hesabımız aynı zamanda canlı destek sağlamaktayız sipariş vermeden önce aklınızdaki soru işaretlerini silmemize izin verin :)

Facebook E-Kozmetik

   Değerli Vaktinizin Bir Kısmını Ayırarak Sitemizi Ziyaret Ettiğiniz için Sonsuz Teşekkürler.

34 yorum:

  1. arkadaşlar bu parfümü yaklaşık 4 aydır arıyorum yardımcı olabilirmisiniz...
    KIRMIZI KUTUDAKİ 13 NUMARALI PARFÜM LAZIM nasıl bulbilirim...
    tel:0542 279 8176

    YanıtlaSil
  2. kırmızı kutu 21 ve gri kutu 4 num elinizde varmıdır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 21 numara parfüm Kadın Fracoispatriks varmı açaba fiyat nedir

      Sil
  3. Merhabalar,

    19 numara bay parfümü varmıdır acaba

    YanıtlaSil
  4. 21 numara erkek parfümü varmi ?

    YanıtlaSil
  5. Bende uzun suredir bulamadim

    YanıtlaSil
  6. Bende uzun suredir bulamadim

    YanıtlaSil
  7. facebook tan sipariş veremiyorum hesap açmak da istemiyorum buradan yardımcı olabilir misiniz

    YanıtlaSil
  8. Erkek kavun kokulu parfümü arıyorum numarasını bilmiyorum buradan yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  9. 11 NUMARA ERKEK BİR ZAMANLAR DEODORANTI VARDI NERDEN BULURUM.

    YanıtlaSil
  10. 11 NUMARA ERKEK BİR ZAMANLAR DEODORANTI VARDI NERDEN BULURUM.

    YanıtlaSil
  11. Eski şişe 5 numara varmı yada 5 numaraya ne tekamül ediyor koku olarak

    YanıtlaSil
  12. Merhaba eski sise 3 nolu kokuyu ariyorum. Ambalaj degismis ya koku farkli olurmu son fiyat nedir. Yillardir ariyorummmmmmmmm eski metal pembe kutuydu

    YanıtlaSil
  13. Yaaa siparişi nasil veriyotus arkadaslar. Lütfeeeennn yardim istiyorum😔👍🙋

    YanıtlaSil
  14. 9.13. 16 numarali parfumleri nasil siparis edebilirim lutfen yafdkm ediiiiinnn🙏🙏🙏🙌👍🙋😔

    YanıtlaSil
  15. Bayan 9. 13. 16. Numaralari istiyorum . Naskl siparis verip fegmkn edebilirim , yardimci olsun birileri lutfeeennn😔😔🙏🙏🙏🙌👍😕

    YanıtlaSil
  16. Sayın yetkili, yıllar önce numarasını bilmediğim bir parfümünüzü kullanmıştım. tek aklımda kalan acı bir kokusu olduğu ve çok kalıcı olduğu. yardımcı olabilirmisiniz? hangisi olabilir?

    YanıtlaSil
  17. 25 numara bayan rush çakmadıydı sanırım varmı gerçekten

    YanıtlaSil
  18. 29 numarası lazım nasıl bulurum

    YanıtlaSil
  19. François Patrick 7 erkek parfümü o sizde mevcut mu acaba ?


    YanıtlaSil
  20. Merhaba cok hafif temizlik kokusu cicekli sabun gibi bir kokusu vardi.. bayan parfumu.. kac no ve mevcut mu

    YanıtlaSil
  21. Ben onbeş sene önce kulandım o koku hala burnumda tütüyo lütfen yardımcı olun 14 numara François patrix

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erkek 14 numara hangi parfümün çakmadıydı hatırlıyor musunuz?

      Sil
  22. 45 numara bayan parfümü var mi

    YanıtlaSil
  23. Eskiden 23 numara vardı hangi koku aceba

    YanıtlaSil
  24. erkek 12 numara ismi nedir acaba

    YanıtlaSil
  25. Pi kokusu varmı

    YanıtlaSil
  26. Erkek 13 hangi kokuyu varmı kaçtl

    YanıtlaSil
  27. Erkek için mavi kutuda olanın 14 numarası hangi parfümün çakmasıydı çok merak ediyorum. Bilen varsa yardımcı olabilir mi?

    YanıtlaSil
  28. Bayan 53 ve 58 numara varmiydi

    YanıtlaSil